streda 31. decembra 2014

December random

Ahojte všetci!
Rozhodla som sa po nekonečne dlhom čase opäť pridať nejaké fotky. Nechcem ukazovať všetko, čo som dostala na Vianoce aj keď tieto príspevky a videá mám strašne rada. Tak pridávam niečo za posledné týždne a niečo z Vianoc. Chcela som vám ešte zaželať šťastný nový rok (s malým n pretože vám nechcem želať len tento deň ale celý nasledujúci rok) a takisto vám chcem poďakovať že aj napriek mojej neaktivite tu stále pribúdajú videnia. Samozrejme ma to veľmi teší. :-)
Dúfam že sa máte fajn a užívate si prázdniny. :))


    Moja izba a niektoré darčeky :)
Obed s kamarátkou a fotenie :-D 
 A ešte bonus, doposiaľ neuverejnené fotk z tohto roku ! :D





2 komentárov:

  1. Božínku, ty máš nádherný pokoj!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekne fotky:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway o Realash zde:
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2015/09/realash-giveaway.html#comment-form
    Budu rada kdyz se pripojis:)

    OdpovedaťOdstrániť

♥. Používa službu Blogger.

© SECRET DIARY, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena