piatok 18. apríla 2014

Movies


Ahojte ! Som tu opäť po neskutočne dlhej dobe (áno viem som zlá zlá bloggerka, prepáčte mi ! :D ) a keďže sa mi začali  prázdniny a konečne stíham veci, ktoré chcem, rozhodla som sa sem  zase pridať (aspoň) pár článkov. Keďže cez prázdniny  zvyčajne doháňam filmovo-seriálový deficit, vzniknutý počas školských dní, rozhodla som sa s vami podeliť o tie moje najobľúbenejšie :) Budem rada ak my napíšete tie vaše .
A čo vy, ako prázdninujete ? Chystáte sa niekam ?
                                                              Mean girls 
jadealistevens
                                                       
                                                               Amélie
make it real - 17 4 14 | via Facebook

                                                         The devil wears Prada
meryl

                                                  Breakfast at Tiffanys

✨
   
                                                              Charade
Charade

                                                                   So undercover
Smiley

                                                        Confessions of a ShopaholicConfessions of a shopaholic | via Tumblr

9 komentárov:

  1. zrovna mám v plánu napsat také článek s mými oblíbenými filmy :D Protivný sprostý holky, Ďábel nosí Pradu a hlavně Snídaně u Tiffanyho <333

    OdpovedaťOdstrániť
  2. conffesion of a shopaholic je naj!

    Inak uz zajtra losujem NIVEA giveaway vitazov tak sa nezabudni zapojit tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/04/nivea-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Haha funny :-)

    xoxo
    www.its-dash.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahhh the devil wears prada a mean girls <333 super post :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Great assortment!
    xo,
    Al
    www.sparklesandstilettos.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. So undercover jsem viděla a z těhle filmů mě bavil asi nejvíc:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. i love the mean girls.. its the best movie ever !

    http://marinareyam.blogspot.de/

    OdpovedaťOdstrániť

♥. Používa službu Blogger.

© SECRET DIARY, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena