štvrtok 20. marca 2014

Last days

                                                           Ahojte ! 
Dnes len stručný článok s fotkami, lebo (ako vždy) nestíham pridávať články pravidelne. Dúfam že sa polepším lebo mám tak veľa nápadov a tak málo času....








                                                               "outfit" z pondelka

cez víkend som upiekla svoje prvé banánové brownies s arašidovým maslom a marhuľami, chutí o veľa lepšie ako vyzerá. :D
a čím je teplejšie, tým častejšie chodím behať, teda snažím sa :D


15 komentárov:

  1. Tie isté topanky mám aj ja, strašne ich zbožňujem!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherny outfit , tá košela je úžasná !:) a ten brownies vyzera strašne dobre , hned by som si dala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wow super randoms ! :333
    tie bežecké boty sú fakt špica, haha :D
    na mojom blogu prebieha giveaway s kozmetikou GF Ferre, ak máte záujem!!   
    ------------ >>> CHOCOLATE KISS

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pekné fotky a super košeľa :)
    Pozývam ťa na giveaway o náhrdelník!

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta košeľa vyzera krásne a tie bežecké tenisky su krásne *_*!
    fashionworldbyterez.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem za krásne komentáre:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hi dear! As usual, you look stunning! Have a great day. :)



    I AM ALSO ON: Instagram @kennydaily, Bloglovin and Facebook (i follow back, just let me know your links)


    xoxo;
    What Kenny Hearts a Lifestyle Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  8. banánové brownies s arašidovým maslom a marhuľami :) podla receptu http://healthylifestylebyme.blogspot.cz/2013/11/recept-bananove-brownies-s-arasidovym.html :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. super košile, líbí se mi na ní ten detail s azteckým vzorem...

    OdpovedaťOdstrániť

♥. Používa službu Blogger.

© SECRET DIARY, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena